DSB REKLAMATION/RETURNERING

REKLAMATION/RETURNERING

Er en vare beskadiget eller defekt, kan der laves en reklamation. Der kan printes en returseddel til returnering af den defekte vare og vi vil ved modtagelse tage stilling til reklamationen. Returforsendelsen er naturligvis fragtfri, når der benyttes vores forudbetalte returlabel, og reklamationen er berettiget. Der kan printes en forudbetalt returlabel via ”Min Side”, når du er logget på webshoppen.

Der skal reklameres indenfor ”rimelig” tid efter evt. mangel ved varen er opdaget. Vi anbefaler, at der reklameres så hurtigt som muligt.
 
Der kan også returneres varer ved forkert bestilling. Se yderligere her.

 
1. UDFYLD RETURSEDDEL
Udskriv en returseddel her.

2. PAK DINE VARER
Vedlæg den udfyldte returseddel i pakken. OBS! Der må ikke sættes returlabel direkte på varens emballage. Genstandene bede returneret indpakket med returlabel udenpå.

3. SÆT LABEL PÅ PAKKEN
Sæt returlabel på pakken. Returforsendelsen er fragtfri, såfremt der anvendes den forudbetalte returlabel og reklamationen er berettiget.

4. SEND PAKKEN RETUR
Indlevér returpakken ved nærmeste Udleveringssted/PakkeShop – returlabel oplyser dig hvilken distributør der er valgt.

5. ER REKLAMATIONEN OK?
Du modtager en mail, når vi har modtaget din forsendelse. Ved modtagelse tages der stilling til reklamationen*. Er reklamationen berettiget sendes der automatisk en ny vare afsted til dig, såfremt vi har den på lager.
Er varen udsolgt tilbageføres point/brugstermin automatisk til din konto. Du vil modtage en mail, når din reklamation er behandlet.

* Ved afviste reklamationer vil du blive kontaktet direkte pr. mail.
 
Er du i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte os på mail: DSB@mammut.dk